עמוד פייסבוק בשל אופיו המיידי הוא המראה היומיות התמיד של העמותה, המוסד והעסק. בשל כך יש צורך בבנייה נכונה של המתפרסם בעמוד הפייסבוק, בהתמדה יומיומית ובעיקר זמינות למתרחש בעמוד. בתובל - כל מה שצריך בחינוך מעניקים לכל לקוח את מרב הכלים על מנת שעמוד הפייסבוק יהווה כרטיס כניסה נעים, מזמין ובעיקר ידידותי ומגיע לכל קהלי היעד הרלוונטיים הן בכלים חינמיים והן בכלים בתשלום.

 
שלושת הנתיבים בניהול עמוד פייסבוק איכותי הינם:
א. בניית עמוד פייסבוק -  המותאם לאופי לשפה העיצובית והרעיונית של הלקוח. התיאום והשיח בשפה האחידה גורם לכך שקהל היעד רואה שנעשתה חשיבה והשקעה ובעיקר הכינו והתאימו את העמוד לצרכים הרלוונטים.
 
ב. שירותי ניו מדיה -  עמוד הפייסבוק מתעדכן באופן תדיר ע"י המתרחש בבית הלקוח אם ע"י תמונות, סטאטוסים, מאמרים שונים וסרטונים שנבנים לטובת הלקוח שכל זאת על מנת לתת לקהל היעד את מקסימום החשיפה של הנעשה והמתרחש.
 
ג. הפרסום בפייסבוק -  הפייסבוק הוא כלי פרסום אטרקטיבי אשר נותן יכולת להגיע לקהלי יעד שונים ע"י פילוחים שונים ומגוונים. הפרסום בפייסבוק מתחלק לשני סוגי פרסום: הפרסום האורגני והממומן.
הפרסום האורגני -  הינו פרסום רחב היקף שמגיע לקהלים שונים שהתוכן המפורסם נוגע גם אליהם. הפרסום הממומן -  למעשה מרחיב את הפרסום האורגני ומייעל אותו ומגיע לקהלים נוספים בתפוצה ובאיכות גדולה יותר.