מיתוג ואסטרטגייה שיווקית למוסדות חינוך


 
בשעה שהעולם מתקדם, תזזיתי ומהיר, האתגר החינוכי הוא ללכוד את הקשב ולחנך ללמידה משמעותית. תובל: כל מה שצריך בחינוך מספקת עבורכם את הפתרון המושלם - שפה מיתוגית וחינוכית חדשה, המתאימה לצרכים החינוכיים של המאה ה-21.
לתובל: כל מה שצריך בחינוך - הידע, הכלים והמיומנויות הנדרשות, כדי למתג, לשווק וליצור במוסד שלכם חדשנות חינוכית, ולהעניק לו ערך מוסף שיבדל אותו ממוסדות מקבילים וישדרג את חוויית הלמידה.
מיתוג – כיצד נגיע לקהלי היעד הרלוונטיים?

מיתוג – כיצד נגיע לקהלי היעד הרלוונטיים?

מיתוג נכון ואפקטיבי הוא הבסיס לכל תהליך של שיווק, גם בעולם החינוכי.
עבודת שיווק מוצלחת מתבססת על מיתוג נכון של מוסד הלימודים, על הדגשת אופייו הייחודי לעומת מתחריו, על הבלטת יתרונותיו ועל העברת מסרים קולעים. תהליך המיתוג נעשה על ידי אנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום המתמחים במוסדות החינוך הדתי, ויודעים כיצד להעביר מסרים בצורה אפקטיבית שמבססת את נוכחות המותג בתודעת הציבור.
אנו מאמינים שהשאלה החשובה היא, כיצד ממנפים את כלי המיתוג והפרסום לקהל יעד רלוונטי.
 
חשיבה מחוץ לקופסא - דוגמא אחת מיני רבות

חשיבה מחוץ לקופסא - דוגמא אחת מיני רבות

דוגמה ל'חשיבה מחוץ לקופסה' הפונה לקהל יעד בצורה ממוקדת: מסע הפרסום של ישיבת בני עקיבא 'נר תמיד' בחשמונאים התחיל בשנת הלימודים, בשלטי 'שמשונית' ובהם ברכת הצלחה לשבת ארגון בכל סניף וסניף שבו היו תלמידים, תוך ציון שמותיהם הפרטיים של המדריכים, תלמידי הישיבה. כך, במחיר נמוך ממודעה בעלון שבת, הצלחנו להגיע לכלל קהל היעד של הישיבה וליצור תחושת השתייכות וגאוות יחידה. הרגע המשמח מבחינתנו היה שלרעיון זה הצטרפו עוד עשרות ישיבות ואולפנות (מלקוחותינו וכמובן גם מתחרים).
 
אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

לרושם הראשוני של ההורה והתלמיד מהמוסד החינוכי שלכם יש חשיבות רבה והשפעה על הרצון להמשיך את תהליך הרישום ואף ללמוד בבית ספרכם.
ב "תובל - כל מה שצריך בחינוך" יודעים לבנות את המפגש הראשון עם הילד וההורה בצורה חווייתית ועניינית המעוררת סקרנות.
1. השלב הראשוני נעשה עוד לפני המפגש בפועל – היכרות עם אופיו של בית הספר ודגשיו החינוכיים דרך אמצעי המדיה. אנו מתאימים את תוכני אתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק ובמידת הצורך גם מודעה בעיתונות המקומית והארצית, לשפה החינוכית ולתכנים שאותם בית הספר רוצה לשדר.
2. בשלב הבא מתעניין ההורה בבית הספר ומגיע לחוג הורים או ערב הסברה במוסד החינוכי. אנו דואגים להפיק חומרי הסברה איכותיים, ממוקדים ובעלי עניין.
3. לקראת המפגש הראשוני עם התלמיד אנו מכינים בשיתוף עם המוסד החינוכי את תוכני המפגש ומעצבים את החוויה הראשונית של התלמיד (בדפי הסבר, בשי קטן או בדרכים נוספות).
 
הפקת ערבי הורים וימים פתוחים

הפקת ערבי הורים וימים פתוחים

אנו מאמינים שהנראות של הערב הפתוח עם ההורים היא בעלת חשיבות משמעותית להצלחת ההרשמה.

חלק חשוב מהנראות של בית הספר בערב הפתוח הוא הפרסום המקדים, וכן הרושם הראשוני של בית הספר, שמתקבל החל ממקום חניית הרכב, דרך הכניסה למוסד החינוכי ועד לאירוע עצמו.
מניסיוננו, הכנה מדוקדקת לקראת הערב משפרת משמעותית את הרישום לבית הספר!
 
שמירה על קשר קבוע עם קהילת בית הספר, זו הנוכחית וזו העתידית

שמירה על קשר קבוע עם קהילת בית הספר, זו הנוכחית וזו העתידית

אנו בתובל: כל מה שצריך בחינוך מאמינים ששיווק מוסד חינוכי לא נעשה רק חודש בשנה אלא נפרש לאורך השנה במהלך ארוך ומתוכנן.
אנו מסייעים לבית הספר בהפעלת אתר אינטרנט ידידותי ומושקע, בעמוד פייסבוק פעיל, בכתיבת ניוזלטר בתדירות משתנה ועיתוני מחצית שמחולקים לתלמידים ולקהילה.
אנו מאמינים שהקשר הזה גורם להיכרות מעמיקה יותר עם הפעילות הענפה של בית הספר ועם דרכו החינוכית, מה שיוביל להזדהות ההורים עם בית הספר ולהתעניינות של תלמידים בעתיד, הן דרך חוות דעת של הורים ושל תלמידים קיימים, והן על ידי היכרות של כלל הקהילה הרלוונטית עם בית הספר.