מדוע לתת לנו בתובל לתחזק את האתר שלך?

תחזוקת האתר חשובה כדי לשמר את התוצאה האיכותית של האתר הקיים, להגדיל פניות, לאפשר צפייה באתר בכל דפדפן, ולשדר הן לגולש והן למנועי החיפוש כי מדובר באתר רלוונטי ודינאמי. גם האתר הפשוט ביותר, מורכב משלושה אלמנטים מרכזיים – תוכן, תכנות ונראוּת. תוכן שאינו מעודכן, עיצוב מיושן ודף שאינו נטען במהירות, תורגש באופן מידי ותתבטא בנטישת גולשים. כיום, קצב העניינים מהיר וכולם רוצים הכל ומהר. על האתר לספק לגולשים את שהם מחפשים בצורה המהירה ביותר, הקלה ביותר וכל זאת בוויזואליות מושלמת. תחזוקת האתר משפרת את הדירוג במנועי החיפוש, ממקסמת חשיפה ומעודדת את הגולש לביצוע הפעולה הרצויה.

​תחזוקת אתר מוצלח הינה משימה מורכבת. אם נוסיף לכך סביבה דינאמית, סוערת ורבת תהפוכות, הרי שאתרים שנחשבו כ"טובים" ורלוונטיים רק אתמול, מאבדים מהר מאד את ערכם, ונאלצים לשדרג נהוג לייחס לאתר 3 קודקודי הצלחה עיקריים להצלחה: תוכן, עיצוב ותִכנות.

 

שדרוג ברמת התוכן- מדוע הקפדה על התוכן חשובה?

אנו בתובל מאמינים כי לכל מוסד יש את "השפה" שלו. לכן, לפני שנכתוב תוכן לאתר, נעשה ניתוח שיווקי מעמיק הכולל את תכונות ותועלות המותג או השירות, נבצע סקירת המתחרים והחלופות, נבחן את קהלי היעד על הרצונות והצרכים ונבין מהו צורך הגולשים. רק לאחר מכן נבחר את השפה והזהות הייחודית של המוסד, ונתרגם לכותרות, סלוגנים, מאמרים מקצועיים ותתי קטגוריות.
תוכן האתר אינו משמעותי אך ורק לגולש אלא גם למנועי החיפוש.על מנת לקדם את דירוגו של האתר, מומלץ לשלב ביטויי מפתח ברמה הרצויה, כל זאת מבלי לפגוע בתוכן הכתוב באתר. כאשר תוכן האתר ממוקד ומתומצת בצורה איכותית ניתן לקדם את האתר ולגרום לכך שהגולשים ימצאו את אשר הם מחפשים בצורה נוחה ואידיאלית.

שדרוג ברמת העיצוב- האם עיצוב חיצוני באמת חשוב כל כך?

כשם שאנו מקפידים על הופעתנו החיצונית או על עיצובו של ביתנו, כך נרצה שהאתר שלנו יראה. האתר הינו כרטיס הביקור של כל מוסד חינוכי. ועיצוב מהווה מרכיב שיווקי משמעותי בהצלחתו של כל מערך שיווק אינטרנטי. האתר, הינו "הדייט" הראשוני של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק ובכוחו להשהות את הגולש באתר ולהניע אותו לפעולה הרצויה. מאחר ודפוסי הגלישה משתנים לאורך זמן, מומלץ לשדרג את עיצוב האתר ולהתאים אותו למגמות הנוכחיות והעתידיות. כמו כן, עיצוב שמתאים לעסק מסוים, בעל לקוחות מסוימים, אולי לא יתאים לעסק אחר. לכן נבחר את העיצוב רק לאחר אפיון של העסק וירידה לפרטים הקטנים ביותר מבחינת צרכיו.

קידום אתרים

הדבר הראשון והחשוב ביותר שכדאי להבין לגבי חיפוש באינטרנט הוא כיצד פועל מוחו של המחפש הנורמטיבי. כאשר המחפש הנורמטיבי מקבל תוצאות לחיפושו הוא מבין כי התוצאות הראשונות שהוא מקבל הינן הטובות ביותר, בעלות המידע המדויק ביותר והסיכויים שיזכור את התוצאות הללו הם הגבוהים ביותר.
על בסיס תובנות אלו, אנו מבצעים פעולות המבקשות לשפר את מיקומו ודירוגו של האתר במנועי החיפוש.
קידום אתרים - SEO (Search Engine Optimization), משלב בין מניפולציות טכניות לשיטות עבודה מוסדרות, בשאיפה להביא למנועי החיפוש את הדבר לו הם חבים את קיומם – מדד הרלוונטיות לגולש.
כיום, הגולשים מעוניינים בתוצאות מהירות ומדויקות ומעל הכל בנגישות מרבית.

אתרים אשר אינם ניצבים בדף התוצאות הראשון (שלא לומר – בחמשת התוצאות הראשונות בדף הראשון), יזכו למנת תשומת לב מועטה, אם בכלל.

כאשר מבצעים קידום אתרים בצורה נכונה וממוקדת, הגולש הנורמטיבי, הממהר, והמרפרף ובעיקר מקבל באופן מידי את מבוקשו.